تامین مالی  ۲۶۹۴ بنگاه تولیدی در فصل اول ۹۸

آمارها بیانگر این است که تا پایان خرداد سال ۱۳۹۸ در استان تهران، مبلغ حدود ۳۶.۳ هزار میلیارد ریال به ۲۶۹۴طرح نیمه تمام یا بنگاه تولیدی کوچک و متوسط پرداخت شده است

آمارهای وزارت صمت بیانگر این است که در راستای اقتصادی مقاومتی تا پایان خرداد ۱۳۹۸ تعداد ۲۰۶بنگاه کوچک متوسط و طرح نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰درصد در استان تهران برای تامین مالی ثبت نام کرده اند که از این میان تعداد ۱۳۹ طرح یا بنگاه برای تامین مالی به بانک معرفی شده اند تاکنون ۳۹ طرح یا بنگاه موفق به اخذ منابع مالی شده اند.

از سوی دیگر تا پایان سال ۱۳۹۷در استان تهران تعداد ۲۵۷۶ طرح یا بنگاه برای تامین مالی مستقیماً به بانک ها مراجعه  کرده اند و حدود ۳۴.۲ هزار میلیارد ریال تامین مالی شده اند. همچنین تعداد ۷۹ طرح و بنگاه که از سال ۱۳۹۷ در نوبت تامین مالی هستند، حدود ۱.۰۸ هزار میلیارد ریال تا پایان خرداد سال ۱۳۹۸ تامین مالی شده اند.

در مجموع تا پایان خرداد سال ۱۳۹۸ در استان تهران، مبلغ حدود ۳۶.۳ هزار میلیارد ریال به ۲۶۹۴طرح نیمه تمام یا بنگاه تولیدی کوچک و متوسط پرداخت شده است.  همچنین از مجموع ارزش پرداختی بانک ها برای تامین مالی بنگاهها یا طرحهای نیمه تمام در کل کشور، حدود ۷ درصد به استان تهران پرداخت شده است.

 

 

تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک، متوسط و طرح های نیمه تمام

با پیشرفت بالای 60 درصد در راستای اقتصاد مقاومتی تا پایان خرداد ۹۸ به تفکیک استان فقره، میلیارد ریال

نظارت

مجموع پرداختی

انتقالی 1397

مستقیم بانک

فرایند رونق

معرفی به بانک

ثبت

نام

  

مبلغ

تعداد

مبلغ

تعداد

مبلغ

تعداد

مبلغ

تعداد

مبلغ

تعداد

مبلغ

تعداد

۰۰

۰

۳۶۲۷۶.۳

۲۶۹۴

۱۰۷۶.۴

۷۹

۰.۱ ۳۴۲۴

۲۵۷۶

۹۵۹.۷

۳۹

۷۲۷۵.۳

۱۳۹

۲۰۶

تهران

۷۳۰۰.۶

۲۰۲

۲۵۶۱۷۲.۶

۳۷۵۳۷

 ۱۵۵۴۱.۵

 ۱۶۴۵

 ۱۶۳۹۷۴.۲

 ۳۲۴۳۳

۷۶۶۵۷

 ۳۴۵۹

 ۲۰۹۴۲۳.۴

۹۰۸۶

 14839

کل

کشور

منبع داده ها: وزارت صمت

از سوی دیگر براساس آمارها، در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۸تنها یک ضمانتامه از ۶ ضمانت نامه صادره برای صندوق سرمایه گذاری صنایع کوچک برای استان تهران صادر شده است. در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۷ این میزان برای استان تهران صفر بوده است.  تعداد ضمانت نامه های صادره صندوق سرمایه گذاری صنایع کوچک استان تهران در سال ۱۳۹۷ نسبت به سال ۱۳۹۶با کاهش شدید حدود ۸۶ درصدی مواجه شده است.

حدود ۴درصد از ارزش ضمانت نامه  های صادره صندوق سرمایه گذاری صنایع کوچک کل کشور در سال ۱۳۹۷متعلق به استان تهران بوده است. همچنین در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۸ تعداد و ارزش ضمانت های صادر شده برای سرمایه گذاری در صنایع کوچک در کل کشور نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۷ به ترتیب حدود ۸۱ درصد و ۸۲ درصد کاهش یافته اند.

 

ضمانت نامه های صادره صندوق سرمایه گذاری صنایع کوچک فقره، میلیون ریال

درصد تغییر

سه ماهه نخست

۱۳۹۷

سه ماهه نخست ۱۳۹۸

  

مبلغ

تعداد

مبلغ

تعداد

مبلغ

تعداد

 -

 -

 ۰

 ۰

۱۹۵۱

 ۱

استان تهران

۸۲.۴-

۸۰.۶-

 ۲۷۰۱۰۱.۲

 ۳۱

۴۷۵۹۳

۶

کل کشور

منبع داده ها: وزارت صمت

 

 

کد خبر 28480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =